منو

ورود

البرز
  • البرز
  • تهران
  • گیلان
0
سبد خرید

جستجو
Loading
سوالات متدوال

بخش اول ثبت نام و حساب کاربری در سوپرمارکتم

  • اطلاعات لازم برای ثبت نام در سوپرمارکتم چیست؟

    فرآیند ثبت نام در سوپرمارکتم بسیار ساده و نیازمند انتخاب یک شماره موبایل معتبر و رمز عبور است.

  • آیا بدون ثبت نام در سایت می‌توانم خرید کنم؟

    میتوانید بدون ثبت نام از کالاها و اطلاعات آن استفاده کنید و در نهایت پس از تصمیم گیری کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و سپس برای نهایی کردن خرید، باید در سایت ثبت نام نمایید.

  • آیا آدرس ایمیل برای ثبت نام اجباری می باشد ؟

    در هنگام ثبت نام نیازی به وارد کردن ایمیل نیست،ولیکن برای دریافت فاکتور باید در قسمت پروفایل ایمیل خود را وارد کنید

  • آیا می توان از یک خط موبایل برای ثبت نام چند نفر استفاده کرد؟

    خیر، از یک شماره موبایل تنها برای یک حساب کاربری می‌توان استفاده نمود.

  • رمز عبور خود را فراموش کرده ام!

    ابتدا روی دکمه ورود و سپس روی گزینه "رمز عبور خود را فراموش کرده ام" کلیک کنید. می بایست شماره موبایلی که از طریق آن ثبت نام کرده اید را وارد کرده و دکمه ارسال را کلیک کنید. رمز عبور به موبایل شما فرستاده خواهد شد.


بخش دوم ثبت سفارش در سوپرمارکتم

  • کالای مورد نظرم را در سایت پیدا نکردم می توانید راهنماییم کنید؟

    نوار جستجو اولین راه برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان است، با تایپ کردن نام کالای مورد نظر در نوار جستجو به نتیجه مطلوب خواهید رسید. شیوه دیگر منوی اصلی سایت است. برای مثال شیر را در قسمت لبنیات می توانید ببینید و بازهم اگر مشگل در پیدا کردن کالای خاصی داشتید میتوانید از پشتیبانان آنلاین سوپرمارکتم راهنمایی بگیرید.

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کردم چگونه می‌توانم مطلع شوم؟

    سوپرمارکتم از طریق شماره 10002634345036 با ارسال پیامک (اس ام اس) و ارسال ایمیل وضعیت سفارش شما را به اطلاعتان می‌رساند.همچنین می‌توانید از بخش «حساب کاربری من» وارد بخش سفارش های خود شوید و وضعیت سفارش را مشاهده نمایید.

  • حداقل مبلغ سفارش در سوپرمارکتم چقدر است؟

    در حال حاضر حداقل مبلغ یک سفارش می‌بایست 15.000 تومان باشد.

  • هزینه ارسال سفارش در سوپرمارکتم چقدر است؟

    در خرید های بالای 35.000 تومان ارسال رایگان می باشد.

  • چه زمانی می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    در کل ساعات شبانه روز می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید و ارسال در بازه‌ زمانی که شما هنگام ثبت سفارش انتخاب خواهید کرد صورت می‌گیرد.

  • آیا می‌توانم چندین آدرس برای ارسال ثبت کنم؟

    بله، کافیست پس از ثبت نام و ایجاد سبد خرید، آدرس های خود را اضافه و در نهایت یک آدرس را به عنوان آدرس مقصد انتخاب کنید.

  • آیا پس از ثبت سفارش باید با سوپرمارکتم تماس بگیرم ؟

    خیر، بعد از ثبت سفارش سوپرمارکتم در سریعترین زمان و به ترتیب الویت ثبت سفارش در سایت با شما جهت هماهنگی های لازم تماس خواهد گرفت.


بخش سوم پرداخت وجه در سوپرمارکتم

  • حدودا زمان تحویل سفارش چقدر است؟

    سوپرمارکتم سفارش شما را در اسرع وقت (معمولا در کمتر از یک ساعت) به شما تحویل می‌دهد.

  • آیا امکان سفارش گذاری و ارسال در روز و ساعت معینی امکان پذیر است؟

    بله، امکان تعیین روز و ساعت معین جهت تحویل سفارش مهیا می باشد، و در غیر اینصورت سفارشات بلافاصله پس از ثبت، برای خریدار ارسال می‌شوند.


بخش چهارم استرداد کالا در سوپرمارکتم

  • آیا امکان عدم تحویل کالای خریداری شده وجود دارد؟

    بله ، اگر کالای ارسال شده به یکی از دلایل ( اعم از مخدوش بودن کالا، عدم انطباق کالا با سفارش ثبت شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضاء، عدم انطباق قیمت روی کالا با فاکتور ارسالی و .....) رضایت کامل نداشتید، چنانچه گزینه پرداخت در محل را انتخاب نموده‌اید کافیست از پذیرش سفارش خودداری نمایید.و چنانچه وجه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کرده‌اید، سوپرمارکتم در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و متعهد می شود که وجه پرداختی را ظرف مدت حداکثر 72 ساعت به کارتی که از طریق آن خرید خود را انجام داده اید باز‌گرداند.

  • بعد از ثبت سفارش و قبل از ارسال از خرید منصرف شدم چه اقدامی انجام دهم؟

    سوپرمارکتم بعد از ثبت سفارش با شما جهت هماهنگی های لازم تماس می گیرد همان زمان می توانید از انصراف خرید خود سوپرمارکتم را با خبر سازید.